Apoios para A Recuperación e Arranxo da Ponte Malvar

COAATPO

https://www.facebook.com/pontemalvarcaminoreal/

O Colexio Oficial de Aparelladores e Arquitectos Técnicos da Provincia de Pontevedra

Hai uns días mantivemos unha entrevista con dirixentes do COAATPO , puxémoslles ao corrente das nosas preocupacións polo estado da Ponte Malvar e os seus arredores , por onde era paso o Camiño Real.

Despois de pasar pola comisión da xunta directiva puxéronse en contacto connosco para facernos saber que apoian as nosas reivindicacións.

Desde a Asociación de Veciños O CHEDEIRO de Cerponzons agradecemos a súa solidariedade.

ROSANNA LÓPEZ SALGUEIRO




Boa días , hoxe unha muller enamorada da sua Pontevedra nos envía o seu apoio :


ROSANNA Lopez Salgueiro


La herencia que nos dan debemos mejorarla antes de trasmitirla a los que vienen, y eso es lo que hay que hacer con el Puente Malvar y el Camino Real. Queridos vecinos de Cerponzones, a por ello, contáis con mi apoyo!.


Licenciada en CC. Políticas y Sociología.

Doctorada en Derecho Público.

Especialista en Técnicas de Investigación Social.

 Máster en Gestión y Administración Pública.


Colaboradora en diversos medios de comunicación, radio, televisión, prensa escrita y digital. Dirige una fundación. Anteriormente ha sido Directora del Instituto de Estudios Turísticos de Galicia, Directora General de Comunicación Social de la Xunta, Delegada de la Consellería de Cultura y Turismo, y Vicepresidenta de la Comisión provincial de Patrimonio. Ha trabajado en la empresa privada como jefe de equipo de Consultoría. Ha tenido su propia empresa. También fue profesora de la Universidad de Vigo y La Coruña.

MARÍA BIEMPICA APOIA TAMÉN:

Abogada 
ex concejal del Concello de Pontevedra.

Hace unos meses a una pregunta de Juan José le respondí que nuestra intención era que las parroquias se sintieran parte de Pontevedra , era una de los cuatro pilares básicos de nuestras propuestas.

Y el patrimonio de vuestra parroquia es un elemento básico para que tenga valor y pueda ser admirado por los que viven ahí y los que os van e irían a visitar.

Mis felicitaciones por vuestra iniciativa que tenéis en recuperar el patrimonio de vuestra parroquia de Cerponzons.

Contad con mi apoyo , ojalá las autoridades competentes se pongan de acuerdo para el arreglo del Puente Malvar y la recuperación del Camino Real.

JOSÉ BENITO GARCIA 

Un home que coñoce o Patrimonio pedra a pedra :

Mi total apoyo a la iniciativa de la Asociación de vecinos O Chedeiro de Cerponzons, para la recuperación del Patrimonio de la parroquia, sobre todo en lo referente al Puente Malvar y el Camino Real. Deseo que estos objetivos se vean cumplidos y que este patrimonio, vuestro y nuestro, bien común de todos los vecinos de Pontevedra, se vea valorado, protegido y conservado en su justa medida. Suerte.

José Benito García é investigador da historia de Pontevedra e da Zona Monumental e participou na elaboración do Primer Itinerario Heráldico pola Zona Monumental de Pontevedra.

 Os seus libros más coñocidos son Habladme Piedras e Templarios y Mareantes en la Gesta de Colon

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s